To co umím, se hodilo ostatním
Pro koho pracuji.
Ke každé zakázce je třeba vypracovat tzv. studii proveditelnosti. Nebudu Vám slibovat, že pomůžeme každému. Ne všechno je možné a pokud ano, tak jen díky vysokým vstupním nákladům. Kontaktujte mne, zjistíme co se dá pro Váš konkrétní případ udělat.
Nepracuji pro zákazníky v přímé konkurenci s jinými mými klienty.
A co tedy pro Vás mohu udělat ?
Budu s Vámi spolupracovat a budu Vás prezentovat jako mého klienta, který je dost chytrý na to aby si mě zaplatil. Zároveň musím věřit, že nabízíte opravdu kvalitní služby. Nenabízím pouze SEO tak jako kdekdo, ale propůjčím Vám své jméno. Dokážu Vám zvýšit několikanásobně návštěvnost a na to mám mnoho možností. Ostatní nabídnou pouhou SEO optimalizaci. To umím také, ale nabídnu mnohem více.